Litoměřice – Počínaje dnešním dnem až do odvolání dochází z personálních a organizačních důvodů souvisejících s epidemií Covid-19 k částečnému omezení činnosti na Odboru dopravy a silničního hospodářství Městského úřadu v Litoměřicích.
Konkrétně jde o pracoviště registru řidičů, kde zůstává v provozu v omezeném režimu pouze jedna přepážka. Vyřizovány tak jsou přednostně jen neodkladné záležitosti. Žádosti týkající se karet do digitálních tachografů nemohou být přijímány. V těchto případech je nutné se obrátit na jiný úřad obce s rozšířenou působností, jako jsou např. Lovosice, Roudnice nad Labem, Ústí nad Labem apod.
K omezení jedné z agend, konkrétně vydávání rybářských lístků, musel přistoupit z důvodu nemocnosti i odbor životního prostředí.
„Po celý rok jsme poskytovali služby nad rámec stanovených vládními opatřeními. Bohužel i u nás se situace zhoršila. Omlouváme se občanům za případné vzniklé potíže a děkujeme za pochopení,“ uvedl v této souvislosti tajemník městského úřadu Milan Čigáš.
Úředními dny městského úřadu nadále zůstávají pondělí a středa od 8 do 17 hodin (s polední pauzou od 12 do 13 hodin). Chod úřadu je zajištěn i v ostatní dny, kdy je však nutno se předem objednat, a to prostřednictvím registračního formuláře, případně po telefonickém kontaktu s úředníkem zodpovědným za danou agendu.
Autor: Eva Břeňová