VIDEO: Sloganem dvacátého druhého ročníku Evropského týdne mobility bylo „Kombinuj a jeď!“ a stěžejním tématem pak „Neplýtvej energií!“, což je zejména v souvislosti s probíhající energetickou krizí velmi aktuální téma. V poslední době čelíme nárůstu cen energií a vzrůstajícímu počtu lidí ohrožených energetickou chudobou. Vysoká spotřeba energie zároveň negativně přispívá ke změně klimatu a zhoršuje stav životního prostředí. Kampaň se proto věnovala všem zmíněným problémům a chtěla ukázat, že dnešní výzvy pro nás mohou být současně i příležitostí. Proto se široké veřejnosti představila také dnes již populární show Smokeman zasahuje, kterou do Štětí pozvala společnost Mondi.
ŠTĚTÍ: Edukativní show Smokeman poučila i pobavila
- Naši partneři -
- Reklama -
- Naši partneři -
- Naši partneři -